Italos cég kampányol az ittas vezetés ellen

A Diageo és az Attraction Látványszínház közös kampányfilmmel hívja fel a figyelmet arra, hogy soha ne vezessünk ittasan. A „Britain’s Got Talent” győztes által létrehozott árnyszínházi előadás érzékletesen mutatja be a meggondolatlan vezetés súlyos következményeit.

Az ittas vezetés világszerte jelen van. Magyarországon a KSH adatai alapján 2022-ben 14 748 személyi személysérülést okozó közúti baleset történt, amelyből 1195-t okoztak ittasan. Hogy kevesebben üljenek a volánhoz italozás után a Diageo az Attraction Látványszínházzal közös nemzetközi kampányt indított. Magyar művészek közreműködésével népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást és annak egyik legfontosabb üzenetét, hogy soha ne vezessünk ittasan.

Készítettek egy filmet az ittas vezetés életet megváltoztató, gyakran tragikus következményeiről. A Diageo, a világ vezető alkoholos italgyártó-, és forgalmazó vállalata már számos kezdeményezést indított világszerte, amelyek célja az emberek alkoholfogyasztási szokásainak megváltoztatása. A most indult kampány, amelyhez az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottsága is csatlakozott, már több mint 1 millió megtekintésnél tart a Youtube-on.

Legyünk felelősségteljesek, és döntsünk helyesen, ha buli után a volán mögé ülnénk, hiszen mindenkinek csak egy élete van: ezt üzeni a Diageo és az Attraction Lárványszínház új közös kampányfilmje. Persze a felelősségteljes viselkedéshez nagy akaraterő szükséges, mert pont az alkoholos befolyásoltság teszi könnyelművé a kortyoló embert. A Diageo a „Britain’s Got Talent” tehetségkutató versenyt 10 éve, 2013-ban megnyerő árnyékszínházi produkcióval együttműködve alkotta meg a digitális kampányát, amely a pozitív alkoholfogyasztást népszerűsíti, és az ittas vezetés ellen szól.

Forrás: kreszvaltozas.hu