Ha nem stimmel az összeg

Ha online vásárolsz, például egy alkalmazásboltnak a felületén vagy banki oldalon, akkor mindig jóvá kell hagynunk azt az összeget, amit mi szeretnénk ebben a tranzakcióban átutalni vagy kifizetni.
DUE Online, 2019. december

Itt győződjünk meg arról, hogy valóban az az összeg szerepel, amit mi erre a célra szánunk, mert lehet, hogy közben a termék vagy a szolgáltatás kiválasztásánál egy bizonyos összeg szerepel, de ez a végén valamilyen oknál fogva megváltozik. Az biztos, hogy ami a banki oldalon, vagy az alkalmazásbolt fizetési felületén megjelenik, ott az az összeg kerül majd levonásra. Ha ezt az összeget jóváhagyjuk, akkor érvényes lesz a tranzakció. Ha ettől eltérő összeget vonnak le mégis, akkor mindenképpen a bankhoz, illetve az alkalmazásbolt üzemeltetőjéhez javasolt fordulni és kideríteni azt, hogy miért történt ettől eltérő összeglevonás. Ez azonban jellemzően nem szokott előfordulni, tehát valóban azt az összeget szokták levonni, ami megjelenik és amit mi jóvá hagyunk.

 

2019. december 20.

 

A cikkben foglalt nézetek a szerzők nézetei, azok semmiképpen sem tekinthetők az Európai Bizottság vagy a Belügyminisztérium hivatalos állásfoglalásának, továbbá sem az Európai Bizottság, sem a Belügyminisztérium nem tehető felelőssé azokért, illetve az abban foglaltakért.

A cikk a BBA-5.1.6/2-2017-00003 számú projekt keretében készült.